واژه نامه حزن های ناشناختهThe Dictionary of Obscure Sorrows

شناسه محصول: 9786222543556 دسته:
  •  از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز
  • مصور
تمامی محصولات خریداری شده دارای پشتیبانی مادام العمر بصورت تیکتینگ هستند.
95,000 تومان

ناموجود

راهنمای انواع قطع، جلد و کاغذمقایسه

نقد و بررسی اجمالیThe Dictionary of Obscure Sorrows

کتاب «واژه نامه حزن های ناشناخته» اثری نوشته «جان کونیگ» است که اولین بار در سال 2021 انتشار یافت. کتاب نخست «کونیگ» علیرغم عنوانش، درباره حزن و ناراحتی نیست بلکه بیشتر به احساسات گوناگون و گهگاه عجیب انسان ها می پردازد. کتاب با تمرکز بر اشتیاق، آگاهی، و ناپایداری پدیده ها، مطالب وبلاگ پرطرفدار «کونیگ» (وبلاگی همنام با کتاب، در مورد واژگانی ابداع شده، تغییر یافته، و بازتعریف شده برای توصیف عواطف مختلف) را در اختیار طیفی وسیع تر از مخاطبین قرار می دهد.

شش فصل کتاب، واژه ها را دسته بندی می کنند و تم هایی همچون جهان بیرونی، جهان درونی، دیگران، دوستان، زمان، و معنا را به مرکز توجه می آورند. «کونیگ» همچنین راهنمای تلفظ و ریشه شناسی های لغوی گوناگون و طنزآمیز را در اختیار مخاطبین قرار می دهد. این کتاب کوتاه اما تأثیرگذار، برای فیلسوفان، زبان دوستان، رمان نویسان، و افراد خیال پرداز، احساسی سرشار از «آمبیدو» (خلسه ای آنی از خلوص عاطفی) را به همراه می آورد.

 

قسمتی از کتاب واژه نامه حزن های ناشناخته:
 ما همه پراکنده شده ایم و به دنبال تکه هایی از مرز میان جهان آشنا و جهان ناشناخته می گردیم؛ می کوشیم چیزی استثنایی، چیزی شخصی برای خود بیابیم. اما هنگامی که تمام عکس های پراکنده خود را کنار هم قرار دهید، نتایج اغلب غریب و شگفت انگیز خواهند بود؛ همان نمای نزدیک از چشم، همان قطرات باران بر پنجره، همان سلفی در آینه بغل خودرو.
نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلیThe Dictionary of Obscure Sorrows
مشخصات فیزیکی
جلد

کاغذ

قطع

سایر مشخصات
وزن 220 گرم
ابعاد 21.5 × 14 × 1.5 سانتیمتر
موضوع

روانشناسی، اصطلاح ها و تعبیرها، دنیای واژه ها

نویسنده

مترجم

انتشارات

تعداد صفحات

223 صفحه :.مصور

نوبت چاپ

چاپ پنجم

وزن 220 گرم
ابعاد 21.5 × 14 × 1.5 سانتیمتر
نظرات کاربرانThe Dictionary of Obscure Sorrows

می‌توانید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید. نظرات خود را براساس تجربه‌ی مطالعه و استفاده‌ی عملی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “واژه نامه حزن های ناشناخته”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخThe Dictionary of Obscure Sorrows

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید