تنهای بزرگ

شناسه محصول: 9786007241936 دسته:

از پرفروش های نیویورک تایمزو کسب عنوان رتبه اول فروش سال 2017

تمامی محصولات خریداری شده دارای پشتیبانی مادام العمر بصورت تیکتینگ هستند.
110,000 تومان

ناموجود

مقایسه

نقد و بررسی اجمالی

کریستین هانا، زاده ی 25 سپتامبر 1960، نویسنده ای آمریکایی است. او موفق به کسب جوایز معتبر و متعددی شده و کتاب هایش فروش زیادی داشته اند.هانا در کالیفرنیا به دنیا آمد. او از یک مدرسه ی حقوقی در واشنگتن فارغ التحصیل شد و قبل از تبدیل شدن به نویسنده ای تمام وقت، در سیاتل به کارهای قضایی می پرداخت. کریستین هانا به همراه همسر و پسرش در بینبریج آیلند در واشنگتن زندگی می کند.

کتاب تنهای بزرگ، رمانی نوشته ی کریستین هانا است که نخستین بار در سال 2018 چاپ شد. ارنت آلبرایت پس از تجربه ی آسیب های روحی شدید، از جنگ ویتنام به خانه بازمی گردد و تصمیم می گیرد خانواده اش را به آلاسکا منتقل کند. لنی سیزده ساله، دختر ارنت، که میان رابطه ی پراحساس و پرفراز و نشیب والدینش گیر افتاده، چاره ای جز پذیرش این شرایط جدید ندارد و امیدوار است این سرزمین جدید، آینده ای بهتر را برای خانواده اش رقم بزند. خانواده ی آلبرایت در گوشه ای دورافتاده از آلاسکا، با اجتماعی کوچک از مردانی قدرتمند و زنانی حتی قدرتمندتر آشنا می شوند. اما با نزدیک شدن زمستان و کوتاه تر شدن روزها، وضعیت روحی و روانی ارنت رو به وخامت می گذارد و خطرات داخل خانه، از دنیای بیرون بسیار بیشتر می شوند. لنی و مادرش در کلبه ی کوچک خود، حقیقتی ترسناک را درمی یابند: آن ها تنها هستند و هیچکس نیست که به آن ها کمک کند.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
مشخصات کلی
مشخصات فیزیکی
جلد

کاغذ

قطع

سایر مشخصات
وزن 591 گرم
ابعاد 21.5 × 15 × 4.3 سانتیمتر
موضوع

داستان های آمریکایی قرن 20م

نویسنده

مترجم

انتشارات

تعداد صفحات

616 صفحه

نوبت چاپ

چاپ چهارم

وزن 591 گرم
ابعاد 21.5 × 15 × 4.3 سانتیمتر
نظرات کاربران

می‌توانید تجربه خود از این محصول را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. شما می توانید بررسی محصول ، نقاط قوت و ضعف را در دیدگاه خود به اشتراک بگذارید. نظرات خود را براساس تجربه‌ی مطالعه و استفاده‌ی عملی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نقد و بررسی‌ها1

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید