کتاب‌ های راندا برن

کتاب‌ های راندا برن
راندا برن کیست؟
راندا برن نویسنده و کارگردان معروف استرالیایی متولد ۱۲ مارس ۱۹۴۵ در شهر ملبورن استرالیاست. او یکی از نویسندگان و کارگردان‌های مطرح جهان است که با مستند «فیلم راز» و کتاب معروف «راز» که درباره‌ی قانون جذب هستند، شناخته‌شده است. این کتاب در سال ۲۰۰۷ یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهانی بوده است و بیشتر از ۱۹ میلیون نسخه از آن به فروش رفت. مجله تایم در سال ۲۰۰۷ این زن موفق را جزء صد فرد تأثیرگذار در جهان معرفی کرد… او امروزه با فعالیت‌های خود روی زندگی افراد زیادی در سراسر جهان تاثیر گذاشته است و کتاب‌هایش به بیش از ۴۰ زبان ترجمه‌شده است.

کتاب معجزه

اختیار زندگی اعجازآفرین را در دست‌هایت بگیر.

دوران کودکی ات را به یاد می‌آوری که خیال می‌کردی زندگی معجزه و افسون است؟ به هر حال معجزه زندگی، واقعی، خیره‌کننده، با ابهت و مهیج‌تر از آن است که در ایام کودکی تصورش را می‌کردی.
تو می‌توانی به تمام آرزوهایت برسی. در این سیر و سفر بیست و هشت روزه همراه من بیا تا زندگی باشکوه و جلال الهی را کشف کنی. ماجرای ما از دو هزار سال پیش شروع شده است، زمانی که دانش متحول کننده‌ کتاب مقدس پنهان شده بود و این آگاهی پر راز و رمز به مدت بیست قرن برای بسیاری از مردم غیر قابل هضم بود.

 

کتاب راز

در پیش چشمان من راز شگفت‌آوری رقصیدن گرفت، رازی که شاید در قرون ‌متمادی از دسترس عموم مردم مخفی مانده‌بود و من با تحقیق در عمق تاریخ و زندگی تاریخ‌سازان به این راز بزرگ پی‌بردم. باور نمی‌کردم، ولی حقیقت داشت، راز مدفون شده‌ای که بشر را به اوج می‌رساند. با تحقیقات فراوان دریافتم که این راز در تمام‌امور زندگی تاثیر دارد، حتی” عشق ورزیدن” ای کاش این راز را قدر بدانیم… ای‌کاش!!!

 

کتاب قهرمان

تو منحضر به فرد هستی و با ویژگی‌های خاصی به دنیا آمده‌ای، مهارت و استعدادهای خدادای تو بی‌نظیر است. برای پیدا کردن سرچشمه خرد باید سیر و سفر درونی خود را آغاز کنی. سفر درونی یعنی حرکت به سوی آرامش، شادی، کسب آگاهی و معرفت. سفر درونی یعنی هماهنگی و همسویی با زندگی، هستی و کائنات و در نهایت یعنی رضایت و خشنودی دنیای بیرونی. برای شروع سفر درونی تمامی تجهیزات و لوازم ضروری را داری. فقط کافی است که اینها را در وجودت کشف کنی. در این کتاب ۱۲ نفر از افراد موفق جهان، راز سیر و سفر خود را با تو در میان می‌گذارند که با استفاده از تجارت آنها و استعدادهای خودت می‌توانی رویاهایت را به حقیقت تبدین کنی و با جذب موارد عالی خودت و جهان را متحول نمایی.

 

کتاب قدرت

در این کتاب روش‌های زندگی پربار نشان داده شده است. خیلی چیزها در مورد زندگی هست که باید بدانی و همه آنها مفید هستند. در واقع، فراتر از خوب هستند. آنها خارق‌العاده هستند. زندگی به مراتب از آنچه تصور می‌کنی راحت‌تر است. وقتی از شیوه عملکرد زندگی و قدرت نهفته در خودت سر در بیاوری، سحر و افسون زندگی را تمام عیار تجربه می‌کنی و سپس زندگی معرکه‌ای خواهی داشت.

 

کتاب بزرگترین راز

در این کتاب یاد می گیرید که چگونه از راز در همه ابعاد زندگی خود استفاده کنید ‑ پول ، سلامتی ، روابط ، خوشبختی و هر تعاملی که در دنیا دارید. شما شروع به درک قدرت پنهان و غیرقابل استفاده در درون خود خواهید کرد ، و این مکاشفه می تواند شادی بخش هر جنبه ای از زندگی شما باشد. راز شامل حکمت معلمان امروزی است ‑ مرد و زن که از آن برای دستیابی به سلامتی ، ثروت و خوشبختی استفاده کرده اند. آنها با استفاده از دانش راز ، داستانهای قانع کننده ای را برای ریشه کن کردن بیماری ، به دست آوردن ثروت گسترده ، غلبه بر موانع ، و دستیابی به آنچه بسیاری غیرممکن می دانند ، افشا می کنند.

 

کتاب جادوی سپاسگزاری

این کتاب نشان می‌دهد چگونه می‌توانید از زندگی بی‌نظیر و دلخواه‌تان بهره‌مند شوید. آیا آن زمان را به یاد می‌آورید که کودکی کوچک بودید و زندگی را بسیار شگفت‌انگیز و حیرت‌آور می‌دانستید؟ تردید نداشته باشید. معجزه‌ی زندگی به راستی واقعیت دارد. این معجزه بسیار شگفت‌انگیز، روحیه‌بخش و حیرت‌آور است. شما می‌توانید زندگی مناسب و دلخواه‌تان را بیافرینید. شما می‌توانید به خواسته‌های ارزشمندتان برسید. شما می‌توانید سعادت‌مندانه زندگی کنید. در این سفر ۲۶ روزه و البته فراموش نشدنی با من همراه شوید تا پی ببریم که ما نیز می‌توانیم از زیبایی و درخشش زندگی بهره ببریم. این حقیقت دگرگون کننده‌ی زندگی در کتاب‌های آسمانی نهفته است.

کلیدواژه : معرفی کتاب
فرزانه حیدری
ارسال دیدگاه